De ce promovare Google Ads?

Promovarea prin Google Ads reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de publicitate online prin care va putem ajuta sa ajungeti chiar de maine pe primele pozitii in motorul de cautare Google pentru a va creste numarul de clienti.

Anuntul dumneavoastra va aparea pe prima pagina in motorul de cautare Google in sectiunea „Legaturi sponsorizate”, fie deasupra rezultatelor afisate organic prin optimizare seo, fie in partea dreapta a paginii.

Personalizarea anunturilor se face dupa numeroase criterii pentru a oferi o targetare cand mai eficienta cum ar fi : limba, localitatea, distanta fata de locatia afacerii dumneavoastra, interval orar de afisare etc.
Prin Google Ads puteti aduce foarte repede vizitatori targetati pe websiteul dumneavoastra, pentru a va putea promova produsele sau serviciile pe care le oferiti.

Ce este o campanie Google Ads?

O campanie Google Ads este o campanie Pay Per Click, fiind o forma foarta eficienta de publicitate online si prin care va puteti sa ajungeti chiar de maine printre primele pozitii in motorul de cautare Google pentru a va promova serviciile si produsele.
Sistemul de promovare online „Pay Per Click” se refera la faptul ca platiti numai cand cineva da click pe anuntul dumneavoastra.

Prin Google Ads anunturile publicitare ce trimit catre website unei afaceri sunt afisate pe prima pagina a rezultatelor unei cautari efectuate prin intermediul motorului de cautare Google in sectiunea „Legaturi sponsorizate” sau in spatiul publicitar oferit de website-urile partenere Google (YouTube, Google Mail, bloguri, forumuri etc.).

Cum functioneaza o campanie Google Ads?

In gestionarea campaniilor Google Ads cuvantul principal pentru noi este performanta, indreptandu-ne intotdeauna catre actiuni care sa ajute afacerea dumneavoastra ca sa obtineti o crestere a profitul cat mai mare. Pentru a putea atinge acest scop in primul rand dezvoltam campania astfel incat sa aiba un potential maxim de performanta, iar apoi optimizam campania constant in functie de conversii si costuri.
In functie de competitia din domeniul in care vreti sa va promovati afacere si bugetele pe care competitorii dumneavoastra le-au alocat pentru fiecare din cuvintele cheie dorite pentru care si dumneavoastra doriti sa atrageti vizitatori, veti avea de platit o anumita suma pentru fiecare click dat pe anuntul dumneavoastra.