Optimizare SEO On Page (On Site)

In acest articol vom discuta despre cea mai importanta etapa a metodei White Hat SEO si anume optimizarea SEO on page (on site). Aceasta etapa cuprinde toate modificarile ce sunt aduse continutului unui website (site de prezentare, magazin online etc.) si avand ca rezultat o crestere organica fara penalizari in cadrul motoarelor de cautare (Google, Yahoo, Bing, Yandex etc.). Cel mai utilizat motor de cautare in Europa este desigur Google si de aceea orice optimizare se va face pe baza algoritmilor de cautare Google. Pentru mai multe detalii despre toate metodele si etapele SEO cititi in articolul nostru din blog “Ce inseamna Optimizare SEO?”.
Acum sa va explicam care sunt acele modificari ce trebuiesc aduse unui website pentru o crestere a vizibilitatii acestuia pe Google. Este foarte important ca website-ul sa fie responsive (adaptat pentru dispozitivele mobile) pentru rezultate cat mai bune.

Modificarile aduse in procesul de optimizare Seo On Page (On Site)

Sa incepem sa va explicat despre cele mai importante modificari implicate in acest proces pentru obtinerea rezultatelor dorite si anume:

  • Primul element important este titlul paginii (tagul title – eticheta HTML care apare in partea de sus a browser-ului si se gaseste in sectiunea “head” a codului sursa) si care trebuie sa fie relevant cu continutul paginii. Este recomandat ca acest element sa nu depaseasca 70 de caractere (incluzand si spatiile). Ca exemplu luam titlul de pe prima pagina a site-ului nostru “Prosper Design – Firma de Web Design Bucuresti”. Cum ati vazut in exemplu titlul nostru e scurt si la obiect, avand o relevanta mare cu continutul ce se regaseste pe pagina principala si are ca numar de caractere 46 cu tot cu spatii.
  • O alta eticheta HTML importanta folosita in acest proces este meta tagul numit description. In general se foloseste dupa titlu si apare in sectiunea “head” din codul sursa si descrie mai pe larg despre ce este vorba in acea pagina. Este recomandat de Google ca lungimea acestui element sa nu depaseasca 170 de caractere (incluzand si spatiile). Ca exemplu aveti urmatoarea descriere “Servicii de optimizare SEO Bucuresti si Romania la preturi fara concurenta. Optimizare site si strategii SEO eficiente.”. Aceasta descriere din pagina SEO a serviciilor noastre de promovare online ce se regaseste in meniul principal al site-ului are un numar de 119 caractere incluzand si spatiile si explica mai pe larg atat vizitatorului care intra pe pagina cat si motorului de cautare Google despre ce informatii se gasesc in acea pagina.
  • Folosirea corecta a h tag-urilor h1, h2, h3, h4, h5 si h6 pentru a se putea dezvolta o structura adecvata a continutului. In general se folosesc doar tagurile h1, h2 si h3, dar mai sunt si cazuri in care se folosesc si restul tagurilor cum ar fi de exemplu o pagina cu foarte mult continut.
  • Folosirea URL-urilor friendly pentru paginile website-ului este foarte important in acest proces de crestere a vizibilitatii pe Google. Ca exemplu vom lua pagina principala in care sunt prezentate serviciile SEO avand URL-ul friendly “https://www.prosperdesign.ro/promovare/optimizare-seo”, iar daca nu era friendly ar fi fost urmatorul link “https://www.prosperdesign.ro/?page_id=3052”. Asa cum ati observat diferenta mare intre acele link-uri, asa si Google aprecieaza URL-ul friendly mai ales pentru existenta cuvintelor cheie in el.
  • Modificari generale: existenta fisierelor robots.txt si sitemap.xml (harta site-ului), transfer de autoritate a link-urilor vechi catre cele noi, site-ul sa se afiseze cu www ori fara www, sa nu existe continut duplicat etc.

Concluzie

Aceste modificari prezentate mai sus sunt doar cateva din tot procesul de optimizare SEO On Page (On Site). In functie de caz sunt aplicate alte strategii pentru a putea obtine rezultatele dorite.
Daca sunteti in cautarea unei firme care sa va ajute sa obtineti rezultate bune la preturi accesibile nu ezitati sa apelati la firma Prosper Design care va ofera servicii de SEO Romania la cel mai bun raport eficienta/pret. Pentru a afla ce costuri implica acest proces in cresterea organica pe Google a website-ului dumneavoastra o sa avem nevoie de toate informatiile si istoria acelui website. Dupa o analiza a informatiilor oferite de dumneavoastra o sa va putem oferi cotatia de pret. Nu mai stati pe ganduri, deorece timpul inseamna bani, iar alegere gresita poate sa va coste foarte mult si sa fiti penalizati de Google.