De ce google penalizeaza site-urile neoptimizate pentru mobil?

Asa cum bine stiti orice site trebuie sa indeplineasca cateva principii bine definite, pe care unii freelanceri sau firme de web design nu le mai respecta. Din graba pentru realizarea de site-uri si din dorinta de a lua cat mai repede banii, principiile seo, incadrarea in pagina, verificarea erorilor si vulnerabilitatile sunt foarte usor omise.

Astazi vom incerca sa va detaliem pe scurt in cuvinte simple, importanta pe care un site responsive ( optimizat pentru dispozitive mobile ) o are, nu doar pentru aspectul pe care il da site-ului dar si pentru motorul de cautare Google.
Astazi toata lumea sta conectata, in metrou, la scoala, la serviciu, peste tot telefoanele mobile joaca un rol important in comunicarea zilnica si pentru aceasta este nevoie ca site-ul tau sa afiseze corect informatia fara ca tu sa cauti cu “zoom in” sau “zoom out” ceea ce ai nevoie. Cand se intampla acest lucru te plictisesti si iesi imediat de pe site, cam la fel este si cu Google, acesta nu va mai dori sa te ajute in urcarea ta pe principalele pozitii si cuvinte cheie dorite, caci site-ul va fi catalogat de proasta calitate si lipsit de o experienta placuta si utila in navigarea pe browserele telelefonului.

Cam asta inseamna design responsive – site-ul tau sa fie “placut ochilor” si adaptat fiecarui dispozitiv, desigur pe langa acest aspect mai sunt si cele tehnice, de afisarea anumitor culori, eliminarea anumitor elemente.
Pentru a vedea cat de important este acest aspect in nu mai putin de cateva luni Google va penaliza toate site-urile care nu sunt responsive, asta va insemana ca orice website care este afisat printre primele pozitii, dar care nu se adapteaza dispozitivelor mobile i se va scadea procentajul rank-ului – practic vizibilitatea va scadea in topul cautarilor.
Iti recoamndam sa iei masurile necesare in privinta acesta pentru a nu fi luat pe nepregatite cand Google va face update-ul de care va spuneam.

Contacteaza-ne pentru a va oferi sfaturi in privinta responsivitatii site-ului dumneavoastra, dar si pentru a stabili pasii ce trebuie facuti pentru a avea un site cat mai optimizat.