Ce este Google AdWords?

Cu totii folosim motorul de cautare al celor de la Google, fie ca suntem in cautarea unor produse, servicii, informatii, etc. In timpul acesta suntem siguri ca ati observat acele zone de reclame (legaturi sponsorizate) cu site-uri care au intr-un dreptunghi mic mesajul „Anunt” si care sunt situate pe primele pozitii, ultimele poziti sau in partea dreapta ale rezultatelor afisate organic (vedeti poza de mai jos).
ce-este-google-adwords
Acelea sunt anunturi platite oferite prin intermediul serviciului de publicitate online Google AdWords. Suntem siguri ca nu toti stiu de acele anunturi si de multe ori nici nu le observa, crezand ca sunt website-uri ajunse acolo in mod natural prin optimizare SEO.
Firmele folosesc aceasta metoda de promovare online, deoarece reprezinta o metoda eficienta de a ajunge pe primele pozitii in Google. Datorita numarul mare de firme care isi vand produsele si serviciile in mediul online era si normal sa se foloseasca si strategia de reclama platita, deoarece prima pagina pe Google are doar 10 pozitii.

Despre Google AdWords.

Google AdWords a luat nastere pe data de 23 Octombrie 2000, si a devenit principala sursa de venit al celor de la Google, ajungand in anul 2015 la cifra de 72,29 miliarde de dolari.
AdWords reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de promovare online si care ofera mai multe variante de publicitate cum ar fi: pay-per-click (PPC), cost-per-acquisition (CPA), anunturi de publicitate de tip text, anunturi de publicitate de tip banner, re-marketing etc.
Intalnim mai multe tipuri de servicii pentru implementarea campaniilor AdWords: Google Search Network (reclama dumneavoastra va fi afisata pe prima pagina deasupra website-urile existente in mod organic), Google Display Network (reclama dumneavoastra va aparea pe website-urile partenere in functie de cuvintele cheie setate), Adwords pe mobil (reclama va aparea in mai multe formate in functie de modelul de dispozitiv mobil).

Cum functioneaza Google AdWords?

Conceptul de functionare al unei campanii AdWords este simplu si inovativ. Se realizeaza campania alegand timpul de afisare a reclamei, bugetul, zona geografica de afisare, cuvintele cheie relevante pentru afacerea dumneavoastra selectate din grupuri predefinite de cuvinte sau le putem alege prin intermediul planificatorului de cuvinte cheie. Dupa ce campania a fost pornita cand o persoana cauta un serviciu sau produs sa zicem de exemplu cauta un serviciu gen „promovare Google AdWords„, Google ii va oferi anunturile relevante pentru acel cuvant sau expresie.
Avand in vedere ca costurile unei reclame afisate prin intermediul acesta sunt pe principiu pay-per-click (PPC), adica veti plati doar vizitele care au ajuns pe website-ul dumneavoastra. Sa va dam un mic exemplu pentru a intelege mai bine si anume aveti un buget pentru campanie setat la 100 lei cu un cost pe click de 1 leu, rezultand astfel 100 de vizite pe website-ul care a fost setat in campania realizata.
Daca aveti un scor de calitate (reprezinta estimarea calitatii anunturilor, cuvintelor cheie si paginilor targetate) mare o sa aveti costuri reduse pentru fiecare click dat pe anuntul dumneavoastra si o va pozitionati mai bine in motorul de cautare.

Pentru a avea o campanie AdWords realizata pentru o eficienta sporita nu ezitati sa apelati la firma Prosper Design. Datorita experientei acumulate de-a lungul aniilor, va vom oferi strategiile optime pentru campaniile de promovare online, si astfel veti avea succesul garantat.